In atentia doritorilor!

Am rugamintea ca inainte de a pune mana pe telefon sa va ganditi foarte bine daca situatia materiala va permite sa intretineti un catel: vorbim aici de hrana, medic & tratamente (va doresc sa n-aveti nevoie decat pt vaccinari), jucarii, confort, etc. V-as ruga sa va ganditi si daca aveti sau va puteti face timp pentru a-i acorda atentia necesara.

Pechinezi Outdoor Mai 2010 (new)

Prezentare puiuti - un baiat si trei fetite de 2.5 - 3 luni:
Nu voi scrie foarte mult despre fiecare in parte pentru ca probabil mi-ar trebui multe, multe ore sa povestesc despre prostioarele care le fac, despre personalitatea si tabieturile fiecaruia, etc...

BeBe mic:
Are un colorit placut iar parul este scurt. Ideal pentru o familie cu copilas/i mic/i ...parerea mea. :-??







Papusica - Grasuta draguta:
 Mmm... seamana cu taticul ei la culoare, parul e mediu ca al maica-sii. Are un botic umed si "prostul" obicei sa mi se suie in cap si, daca nu ma trezesc pt. ca mi-a amortit gatul, se apuca sa ma coafeze.








Zapaciteleeeeeeeeee: Neagra si Roscata
Numa' joaca, joaca si iar joaca! Cand obosesc vin si tipa dupa mancare. 








Album Picasa:

Pechinezi Outdoor - Mai 2010 (new)
Mai puteti vizualiza poze cu ei cand erau mai micuti aici: <- CLICK ->



Slideshow:

Slideshow full screen.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu